שירותי מרכזיה


ג'יליין מערכות הינה ספקית מובילה בפתרונות טלפוניה ותקשורת וחברת פיתוח של פלטפורמת מרכזייה בענן המשמשת עשרות רבות של חברות טלפוניה וספקי תקשורת בישראל ובעולם.


ג'יליין מערכות מספקת פתרונות ייעודיים וייחודיים ללקוחותיה בארץ מתוך מטרה לספק את הפתרון הטוב ביותר וכל זאת במחיר נמוך ואטרקטיבי.
במהלך השנים בהם התקינה החברה מערכות מורכבות בארץ ובעולם, המבוססות על הטכנולוגיות החדישות ביותר של ספקים מובילים ,ללקוחות גדולים וספקי תקשורת, התגלה הצורך במערכות טלפוניה יציבות, עלויות תחזוקה נמוכות ובמחירים סבירים ללקוחות הקצה.
תחת שרותי החברה ניתן למצוא פתרונות מרכזייה בענן מתקדמים, מרכזיות פיסיות, קישוריות לשיחות טלפון בישראל ובעולם במחירים נמוכים, הקצאת מספרי טלפון מקומיים בכל נקודה בעולם. פתרונות מרכזייה בענן של בלובינט נמכרים תחת מפיצים רבים בארץ ובחו"ל כמפיצי משנה.

ג'ליין מערכות מספקת פתרונות בעיקר לשוק הישראלי והאירופאי. פתרונות אלו כוללים מכירת מרכזיות תקשורת, התקנה, פיתוח והטמעה וכן שיחות מקומיות ובינלאומיות.
בשוק הישראלי החברה מכרה מעל 600 מרכזיות פיסיות לחברות שונות בארץ ומספקת שרות תחזוקה שנתי/חודשי, בנוסף מאות חברות נמצאות בשרות מרכזייה בענן + שיחות מקומיות ובינלאומיות וכן עשרות מפיצים בארץ ובעולם אשר מוכרים פתרונות אלו ללקוחותיהם כמפיץ משנה או כ-label white.
כיום בישראל ג'יליין מערכות הינה אחת מחמשת החברות, המספקות שרותי טלפוניה בענן, הגדולות ביותר ואחת משתי החברות הפרטיות הגדולות ביותר.
שלוחות במרכזיות ענן מחוברות לשרתי ג'יליין דרך תשתית אינטרנט המאפשרת תצורת ענן אמיתית לשרתים הפרוסים בכל רחבי העולם.

חיבוריות למערכת ענן של ג'יליין אפשרית בחיבור ADSL עם אינטרנט, כבלים עם
אינטרנט ו/או ע"ג תשתית סיבים אופטיים. מערכת זו היא מערכת ענן אמיתית עם התכונות
המתקדמות ביותר שיש ויכולות טכנולוגיות לחיבוריות למערכות חיצוניות. עלות חודשית
זולה מרוב המתחרים וכן עלויות שיחה יוצאת זולה יותר. שרתי החברה מוגנים במערכות
הגנה מתקדמות ואינם דורשים ציודי קצה ו/או כתובת IP קבועות בצד הלקוחות שלנו, דבר
אשר מוזיל ומפשט את עלויות החיבור.

שלוחות IP במרכזיית ענן מתקדמת בשרות חודשי, מרכזייה טלפונית בענן מתקדמת ועשירה בתכונות לשימוש יומיומי ובזמינות תמידית.
- נתב שיחות אינטרקטיבי תגובה והשמעה אוטומטית של הקלטה/פתיחה אישית והפניה אוטומטית בהתאם לקשת/בחירת המתקשר, מבלי להגביל את מספר הנתבים לארגון.
- שירותי פקס באמצעות דואר אלקטרוני  קבלת פקסים (Fax2Mail) לתעבורת מסמכים ישירות מתיבת הדואר האלקטרוני - מפחיתה את השימוש בנייר ומאפשרת תיוק ומעקב מסודר של כל מסמך פקס בארגון.
- הקלטת שיחות תיעוד שיחות מלא על פי שלוחות, אחסון בארכיון ההקלטות בענן ואחזור/השמעה של ההקלטות ישירות מהדפדפן.
- שיחות ארגוניות בחינם, כל השיחות בין סניפי הארגון הן בחינם. איכות שיחה גבוהה. אפשרות לבצע שיחות וידאו בין משתמשי הארגון.
- שירותי העברת הודעות דוא"ל כל הודעה בתא הקולי נשלחת לתיבות הדואר שהוגדרו לתיבה כקובץ MP3 ,עם אפשרות להעביר לצד שלישי.
- ניתובים לפי זמן הגדר ניתוב שיחות נכנסות/יוצאות בהתאם לזמני הפעולה שהוגדרו מראש. קביעת ניתוב לשיחות נכנסות או יוצאות בהתאם להגדרת השעות האוטומטיות. לדוגמא, בשעות הפעילות המערכת תפנה לנתב השיחות ואילו מחוץ לשעות העבודה המערכת תיצור קשר עם ההודעה שהמשרד סגור.
- רשימה שחורה אפשרות לחסימת מספרי טלפון לשיחות נכנסות/יוצאות.
בין אם אתה מוטרד ובין אם לקוח ביקש ממך שלא להתקשר אליו יותר תוכל להוסיף את המספר הרצוי לרשימה השחורה ומעתה המערכת לא תאפשר שיחה נכנסת/יוצאת למספר זה.

במערכת שלנו כל שרותי הטלפוניה הבסיסיים קיימים ומאפשרים לך להמשיך בדיוק כפי שהשתמשת עם המערכת הישנה שלך. שיחה מזוהה (גם ממתינה), כל סוגי העברת שיחות והפניית שיחות בתפוס/אין מענה/תמיד לשלוחה אחרת או מספר חיצוני, האזנות )שקטה/לחישה/התפרצות( לשלוחות, חטיפת שיחות משלוחה/קבוצה, מוסיקה בהמתנה ייחודית לארגון/קבוצה, וכן עוד עשרות תכונות נוספות.
תכונות נוספות בתוספת:
א. הקלטות אוטומטיות של כל השיחות בארגון ושמירתם.
** על פי נפח האחסון הנרכש
ב. שליחת התראות על שיחות נכנסות/יוצאות אשר נענו/לא נענו
ג. שרות שיחה חוזרת – במקום להמתין לנציג על הקו המערכת חוזרת למתקשר שמגיע תורו/שליחת
התראה לביצוע שיחה למתקשר
ד. שליחת הקלטת שיחה למייל בסיום שיחה
ה. ממשק לוח בקרה בזמן אמת
ו. מגוון ממשקי API לתפעול וחיבוריות המערכת לצד שלישי.
ז. קמפיינים לשיחות יוצאות אוטומטיות דרך מערכות CRM
ח. הקפצות כרטיסי לקוח בשיחות נכנסות
ט. חייגן אוטומטי – לשיחות אוטומטיות למוקדן ו/או הפצת קמפיינים מתוזמנים
י. שליחות סמסים בהגדרת שלב רצוי בשיחה.
יא. הקפצות מסך בשיחה נכנסת/צלצול בשלוחה/מענה בשלוחה/ניתוק (אפשר לבחור כל אפשרות באופן ספציפי או הכל).
יב. חיוג בלחיצת כפתור Click2Call – כל מספר טלפון בדפדפן ניתן ללחיצה וחיוג אוטומטי.
יב. מספרים מקומיים ב 192 מדינות בעולם
יג. סימים למכשירים סלולריים כחלק אינטגרלי ממרכזיית הלקוח אשר מאפשר הפעלת כל תכונות המרכזייה.

שרות זה הדגש העיקרי עליו שמה החברה. בעוד שהשרות רק הולך ומדרדר בספקיות התקשורת הגדולות במדינה, בג'ליין אנו מבינים שללא שרות מקיף מהיר ואיכותי ללקוח, אין סיבה שלקוחות ימשיכו להיות לקוחות, בכל חברה. שרות התמיכה הרגיל הינו בין 8 בבוקר ל 9 בערב כאשר שירות לתקלות משביתות בלבד 7/24 .
קיים שרות תמיכה 7/24 לארגונים ,המעוניינים בכך, בתוספת תשלום.
בעוד שזמן המענה הממוצע בספקיות התקשורת כיום הוא כ 35-25 דקות (במקרה הטוב), זמן המענה הממוצע בג'יליין עומד על פחות מדקה ואנו מתחייבים לפתרון טכני תוך כ 5 דקות בלבד.
בנוסף, ג'יליין מאפשרת יכולת של זמינות תמידית. במקרה של תקלה ו/או הפסקת חשמל באתר הלקוח, מכל סיבה שהיא, מיד מופעל העברת השיחה למספרי גיבוי/לניידים.

אז אל תחכו וצרו עמנו קשר עכשיו, ג'יליין מערכות ופורטל הלקוחות שלנו פתוח עבורכם 24/7 לפתיחת קריאות שרות ,ניתן להגיע אליו דרך קישור צור קשר ותקבלו מענה אנושי ע"י אחד מאנשי הצוות שלנו ,כי מחשבים הם קודם כל אנשים. ניתן להתקשר אלינו תמיד 073-3330809 וגם דרך ווטסאפ במספר 052-6999017 






צרו קשר
Coi בניית אתרים
0